include_once 'Zend/View/Helper/HeadMeta.php'; include_once 'Zend/View/Helper/HeadScript.php'; include_once 'Zend/View/Helper/HeadStyle.php'; include_once 'Zend/View/Helper/Translate.php'; include_once 'Zend/View/Helper/Url.php'; include_once 'Zend/View/Helper/Layout.php'; include_once 'Zend/Controller/Action/Helper/ViewRenderer.php'; include_once 'Zend/Filter/Word/CamelCaseToDash.php'; include_once 'Zend/Filter/StringToLower.php'; include_once 'Zend/View/Helper/Placeholder.php'; include_once 'Zend/View/Helper/HeadTitle.php'; include_once 'Zend/View/Helper/HeadLink.php'; IBL Tool - Digitale Bibliotheek
  Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 6 gevonden artikelen
 
 
  The effect of augmented reality games on English as foreign language motivation
 
 
Titel: The effect of augmented reality games on English as foreign language motivation
Auteur: Taskiran, Ayse
Verschenen in: E-learning and digital media
Paginering: Jaargang 16 (2019) nr. 2 pagina's 122-135
Jaar: 2019-03
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage UK: London, England
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland