Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Analysing the continuity of teaching and learning in classroom actions: When the joint action framework in didactics meets the pragmatist approach to classroom discourses
 
 
Titel: Analysing the continuity of teaching and learning in classroom actions: When the joint action framework in didactics meets the pragmatist approach to classroom discourses
Auteur: Ligozat, Florence
Almqvist, Jonas
Ligozat, Florence
Lundqvist, Eva
Amade-Escot, Chantal
Verschenen in: European educational research journal
Paginering: Jaargang 17 (2018) nr. 1 pagina's 147-169
Jaar: 2018-01
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage UK: London, England
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 11 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland