Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Les effets de l’extension verticale de gamme vers le bas sur la confiance dans la marque et l’attachement à la marque
 
 
Titel: Les effets de l’extension verticale de gamme vers le bas sur la confiance dans la marque et l’attachement à la marque
Auteur: Magnoni, Fanny
Verschenen in: Recherche et applications en marketing
Paginering: Jaargang 31 (2016) nr. 1 pagina's 3-27
Jaar: 2016-01
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage UK: London, England
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland