Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 32 van 42 gevonden artikelen
 
 
  Consumer Attitudes towards Business Firms’ Marketing Philosophy, Consumerism and Government Regulations in India: A Cross-sectional Analysis
 
 
Titel: Consumer Attitudes towards Business Firms’ Marketing Philosophy, Consumerism and Government Regulations in India: A Cross-sectional Analysis
Auteur: Jain, Sanjay K.
Goel, Parul
Verschenen in: Vision
Paginering: Jaargang 16 (2012) nr. 4 pagina's 253-271
Jaar: 2012-12
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage India: New Delhi, India
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 32 van 42 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland