Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Professional Development for Culturally Responsive Instruction: A Promising Practice for Addressing the Disproportionate Representation of Students of Color in Special Education
 
 
Titel: Professional Development for Culturally Responsive Instruction: A Promising Practice for Addressing the Disproportionate Representation of Students of Color in Special Education
Auteur: Voltz, Deborah L.
Brazil, Nettye
Scott, Renee'
Verschenen in: Teacher education and special education
Paginering: Jaargang 26 (2003) nr. 1 pagina's 63-73
Jaar: 2003
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage CA: Los Angeles, CA
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland