Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 240 van 251 gevonden artikelen
 
 
  Understanding consumption related values from advertising: A content analysis of television commercials from India and the United States
 
 
Titel: Understanding consumption related values from advertising: A content analysis of television commercials from India and the United States
Auteur: Sengupta, Subir
Verschenen in: Gazette
Paginering: Jaargang 57 (1996) nr. 2 pagina's 81-96
Jaar: 1996-0
Inhoud:
Uitgever: Sage Publications, Sage CA: Thousand Oaks, CA
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 240 van 251 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland