Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 7 gevonden artikelen
 
 
  HOW EFFECTIVE IS INQUIRY LEARNING FOR STUDENTS WITH MILD DISABILITIES?
 
 
Titel: HOW EFFECTIVE IS INQUIRY LEARNING FOR STUDENTS WITH MILD DISABILITIES?
Auteur: Mastropieri, Margo A.
Scruggs, Thomas E.
Butcher, Karen
Verschenen in: journal of special education
Paginering: Jaargang 31 (1997) nr. 2 pagina's 199-211
Jaar: 1997
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage CA: Los Angeles, CA
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland