Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 18 gevonden artikelen
 
 
  Guiding Knowledge Construction in the Classroom: Effects of Teaching Children How to Question and How to Explain
 
 
Titel: Guiding Knowledge Construction in the Classroom: Effects of Teaching Children How to Question and How to Explain
Auteur: King, Alison
Verschenen in: American educational research journal
Paginering: Jaargang 31 (1994) nr. 2 pagina's 338-368
Jaar: 1994
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 18 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland