Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 14 gevonden artikelen
 
 
  Advertising agencies, media and consumer market: the changing quality of TV advertising in Japan
 
 
Titel: Advertising agencies, media and consumer market: the changing quality of TV advertising in Japan
Auteur: Kawashima, Nobuko
Verschenen in: Media, culture & society
Paginering: Jaargang 28 (2006) nr. 3 pagina's 393-410
Jaar: 2006-05
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, London, Thousand Oaks and New Delhi
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland