Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 12 gevonden artikelen
 
 
  The double helix of marketing: The complementary relationship between marketing history and marketing theory
 
 
Titel: The double helix of marketing: The complementary relationship between marketing history and marketing theory
Auteur: Sheth, Jagdish N.
Verschenen in: Marketing theory
Paginering: Jaargang 11 (2011) nr. 4 pagina's 503-505
Jaar: 2011-12
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage UK: London, England
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland