Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 12 gevonden artikelen
 
 
  A comment on the relationship between the history of marketing thought and the development of marketing theory
 
 
Titel: A comment on the relationship between the history of marketing thought and the development of marketing theory
Auteur: Shaw, Eric H.
Verschenen in: Marketing theory
Paginering: Jaargang 11 (2011) nr. 4 pagina's 491-494
Jaar: 2011-12
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage UK: London, England
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 12 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland