Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 10 gevonden artikelen
 
 
  BookReview: Adam Arvidsson, Brands: Meaning and Value in Media Culture. London: Routledge, 2006. 168 pp. ISBN10: 0—41534716—5 (pbk)
 
 
Titel: BookReview: Adam Arvidsson, Brands: Meaning and Value in Media Culture. London: Routledge, 2006. 168 pp. ISBN10: 0—41534716—5 (pbk)
Auteur: Ram, Uri
Verschenen in: Journal of consumer culture
Paginering: Jaargang 8 (2008) nr. 3 pagina's 430-432
Jaar: 2008-11
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage UK: London, England
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 10 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland