Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 127 van 161 gevonden artikelen
 
 
  Teachers’ views of constructivist theory: A qualitative study illuminating relationships between epistemological understanding and music teaching practice
 
 
Titel: Teachers’ views of constructivist theory: A qualitative study illuminating relationships between epistemological understanding and music teaching practice
Auteur: Cleaver, David
Ballantyne, Julie
Verschenen in: International journal of music education
Paginering: Jaargang 32 (2014) nr. 2 pagina's 228-241
Jaar: 2014-05
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage UK: London, England
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 127 van 161 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland