Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 62 van 153 gevonden artikelen
 
 
  Empowering students to take ownership of their learning: Lessons from one piano teacher’s experiences with transformative pedagogy
 
 
Titel: Empowering students to take ownership of their learning: Lessons from one piano teacher’s experiences with transformative pedagogy
Auteur: Coutts, Leah
Verschenen in: International journal of music education
Paginering: Jaargang 37 (2019) nr. 3 pagina's 493-507
Jaar: 2019-08
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage UK: London, England
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 62 van 153 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland