Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 10 gevonden artikelen
 
 
  How Does Transparency Complement Customer Satisfaction and Loyalty in the Restaurant Business?
 
 
Titel: How Does Transparency Complement Customer Satisfaction and Loyalty in the Restaurant Business?
Auteur: Agrawal, Shiv Ratan
Mittal, Divya
Verschenen in: Global business review
Paginering: Jaargang 20 () nr. 6 pagina's 1423-1444
Jaar: 2019-12
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage India: New Delhi, India
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland