Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 17 gevonden artikelen
 
 
  Impact of Subliminal Advertising on Consumer Buying Behaviour: An Empirical Study on Young Indian Consumers
 
 
Titel: Impact of Subliminal Advertising on Consumer Buying Behaviour: An Empirical Study on Young Indian Consumers
Auteur: Sofi, Shakeel Ahmad
Nika, Fayaz Ahmad
Shah, Mohd Shoib
Zarger, Ather Sidiq
Verschenen in: Global business review
Paginering: Jaargang 19 (2018) nr. 6 pagina's 1580-1601
Jaar: 2018-12
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage India: New Delhi, India
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland