Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Sharad Sarin, Strategic Brand Management for B2B Markets: A Road Map for Organizational Transformation. New Delhi: Response Books (Business Books from SAGE), 2010, 272 pp., Rs375 (ISBN-13: 978-81-321 -0522-0[PB])
 
 
Titel: Sharad Sarin, Strategic Brand Management for B2B Markets: A Road Map for Organizational Transformation. New Delhi: Response Books (Business Books from SAGE), 2010, 272 pp., Rs375 (ISBN-13: 978-81-321 -0522-0[PB])
Auteur: Vancheswar, Vijay
Verschenen in: Global business review
Paginering: Jaargang 12 (2011) nr. 3 pagina's 479-481
Jaar: 2011-10
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage India: New Delhi, India
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland