Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Theo B.C. Poiesz and W. Fred van Raaij, Strategic Marketing and the Future of Consumer Behaviour Introducing the Virtual Guardian Angel. Cheltenham, Glos, UK: Edward Elgar Publishing Ltd, 2007, 240 pp. £53.96 (ISBN: 978-1-84376-772-4 [Hb])
 
 
Titel: Theo B.C. Poiesz and W. Fred van Raaij, Strategic Marketing and the Future of Consumer Behaviour Introducing the Virtual Guardian Angel. Cheltenham, Glos, UK: Edward Elgar Publishing Ltd, 2007, 240 pp. £53.96 (ISBN: 978-1-84376-772-4 [Hb])
Auteur: Sondhi, Neena
Verschenen in: Global business review
Paginering: Jaargang 11 (2010) nr. 3 pagina's 465-466
Jaar: 2010-10
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage India: New Delhi, India
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland