Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Perceived Third-Person Effects and Consumer Attitudes on Prevetting and Banning DTC Advertising
 
 
Titel: Perceived Third-Person Effects and Consumer Attitudes on Prevetting and Banning DTC Advertising
Auteur: JISU, HUH
DELORME, DENISE E.
REID, LEONARD N.
Verschenen in: The journal of consumer affairs
Paginering: Jaargang 40 (2006) nr. 1 pagina's 90-116
Jaar: 2006-04
Inhoud:
Uitgever: Blackwell Publishing Inc, Malden, USA
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland