Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 17 van 17 gevonden artikelen
 
 
  Using cardinality to compare quantities: the role of social-cognitive conflict in early numeracy
 
 
Titel: Using cardinality to compare quantities: the role of social-cognitive conflict in early numeracy
Auteur: Muldoon, Kevin P.
Lewis, Charlie
Francis, Brian
Verschenen in: Developmental science
Paginering: Jaargang 10 (2007) nr. 5 pagina's 694-711
Jaar: 2007-09
Inhoud:
Uitgever: Blackwell Publishing Ltd, Oxford, UK
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 17 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland