Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 8 gevonden artikelen
 
 
  An empirical study of the impact of consumer perceived risk on purchase likelihood: a modelling approach
 
 
Titel: An empirical study of the impact of consumer perceived risk on purchase likelihood: a modelling approach
Auteur: Yeung, Ruth M.W.
Morris, Joe
Verschenen in: International journal of consumer studies
Paginering: Jaargang 30 (2006) nr. 3 pagina's 294-305
Jaar: 2006-05
Inhoud:
Uitgever: Blackwell Publishing Ltd, Oxford, UK
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 8 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring