Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 28 gevonden artikelen
 
 
  A Longitudinal Cluster-Randomized Controlled Study on the Accumulating Effects of Individualized Literacy Instruction on Students’ Reading From First Through Third Grade
 
 
Titel: A Longitudinal Cluster-Randomized Controlled Study on the Accumulating Effects of Individualized Literacy Instruction on Students’ Reading From First Through Third Grade
Auteur: Connor, Carol McDonald
Morrison, Frederick J.
Fishman, Barry
Crowe, Elizabeth C.
Al Otaiba, Stephanie
Schatschneider, Christopher
Verschenen in: Psychological science
Paginering: Jaargang 24 (2013) nr. 8 pagina's 1408-1419
Jaar: 2013-08
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage CA: Los Angeles, CA
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland