Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 209 van 260 gevonden artikelen
 
 
  Summative assessments are more powerful drivers of student learning than resource intensive teaching formats
 
 
Titel: Summative assessments are more powerful drivers of student learning than resource intensive teaching formats
Auteur: Raupach, Tobias
Brown, Jamie
Anders, Sven
Hasenfuss, Gerd
Harendza, Sigrid
Verschenen in: BMC medicine
Paginering: Jaargang 11 (2013) nr. 1 pagina's xx
Jaar: 2013-03-05
Inhoud:
Uitgever: BioMed Central, London
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 209 van 260 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland