Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Linking brand trust and attitude with purchase intention of indian organic food customers: An S–O-R Model based analysis
 
 
Titel: Linking brand trust and attitude with purchase intention of indian organic food customers: An S–O-R Model based analysis
Auteur: Yadav, Monika
Pandey, Deepak
Kakkar, Amit
Farhan, Mohd.
Verschenen in: Organic agriculture
Paginering: Jaargang 15 () nr. 1 pagina's 11-27
Jaar: 2024-12-10
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland