Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 58 gevonden artikelen
 
 
  Brand analysis framework for online marketing: ranking web pages and analyzing popularity of brands on social media
 
 
Titel: Brand analysis framework for online marketing: ranking web pages and analyzing popularity of brands on social media
Auteur: Aggrawal, Niyati
Ahluwalia, Archit
Khurana, Prashi
Arora, Anuja
Verschenen in: Social network analysis and mining
Paginering: Jaargang 7 (2017) nr. 1 pagina's 1-10
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Springer Vienna, Vienna
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 58 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland