Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 18 van 32 gevonden artikelen
 
 
  Maximizing Mindful Learning: Mindful Awareness Intervention Improves Elementary School Students’ Quarterly Grades
 
 
Titel: Maximizing Mindful Learning: Mindful Awareness Intervention Improves Elementary School Students’ Quarterly Grades
Auteur: Bakosh, Laura S.
Snow, Renee M.
Tobias, Jutta M.
Houlihan, Janice L.
Barbosa-Leiker, Celestina
Verschenen in: Mindfulness
Paginering: Jaargang 7 (2015) nr. 1 pagina's 59-67
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 18 van 32 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland