Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Prospective Teachers’ Diagnostic Thinking on Students’ Understanding of Multi-Digit Multiplication: A Content-Related Analysis on Unpacking of Knowledge Elements
 
 
Titel: Prospective Teachers’ Diagnostic Thinking on Students’ Understanding of Multi-Digit Multiplication: A Content-Related Analysis on Unpacking of Knowledge Elements
Auteur: Dröse, Jennifer
Prediger, Susanne
Verschenen in: Journal für Mathematik-Didaktik
Paginering: Jaargang 44 () nr. 1 pagina's 1-28
Jaar: 2022-11-29
Inhoud:
Uitgever: Springer International Publishing, Cham
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland