Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Zur Verknüpfung von Lernstandeinschätzung und Weiterarbeit im Arithmetikunterricht: Ein kontrastiver Vergleich zur Charakterisierung diagnostischer Expertise - Linking Formative Assessment and Instructional Planning for Teaching Arithmetic: an Expert-novice Study to Conceptualize Diagnostic Expertise
 
 
Titel: Zur Verknüpfung von Lernstandeinschätzung und Weiterarbeit im Arithmetikunterricht: Ein kontrastiver Vergleich zur Charakterisierung diagnostischer Expertise - Linking Formative Assessment and Instructional Planning for Teaching Arithmetic: an Expert-novice Study to Conceptualize Diagnostic Expertise
Auteur: Streit, Christine
Rüede, Christian
Weber, Christof
Graf, Barbara
Verschenen in: Journal für Mathematik-Didaktik
Paginering: Jaargang 40 (2018) nr. 1 pagina's 37-62
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland