Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Zur Bedeutung epistemologischer Bewusstheit für didaktisches Handeln von Lehrkräften - On the Relevance of Epistemological Awareness for Classroom Practices of Teachers
 
 
Titel: Zur Bedeutung epistemologischer Bewusstheit für didaktisches Handeln von Lehrkräften - On the Relevance of Epistemological Awareness for Classroom Practices of Teachers
Auteur: Prediger, Susanne
Hefendehl-Hebeker, Lisa
Verschenen in: Journal für Mathematik-Didaktik
Paginering: Jaargang 37 (2016) nr. 1 pagina's 239-262
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland