Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 6 gevonden artikelen
 
 
  How to Elaborate What Teachers Should Learn? Five Steps for Content Specification of Professional Development Programs, Exemplified By “Moves Supporting Participation in Classroom Discussions” - Wie spezifiziert man, was Lehrkräfte lernen sollen? Fünf Schritte der Inhalts-Spezifizierung für Professionalisierungsprogramme, exemplifiziert am Inhalt „partizipationsförderliche Impulse“
 
 
Titel: How to Elaborate What Teachers Should Learn? Five Steps for Content Specification of Professional Development Programs, Exemplified By “Moves Supporting Participation in Classroom Discussions” - Wie spezifiziert man, was Lehrkräfte lernen sollen? Fünf Schritte der Inhalts-Spezifizierung für Professionalisierungsprogramme, exemplifiziert am Inhalt „partizipationsförderliche Impulse“
Auteur: Prediger, Susanne
Quasthoff, Uta
Vogler, Anna-Marietha
Heller, Vivien
Verschenen in: Journal für Mathematik-Didaktik
Paginering: Jaargang 36 (2015) nr. 2 pagina's 233-257
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Berlin Heidelberg, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland