Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Wie argumentieren Grundschulkinder im Mathemathematikunterricht? Eine argumentationstheoretische Perspektive - How do primary level students argue in the mathematics classroom? Empirical analyses based on Toulmin’s theory of argumentation
 
 
Titel: Wie argumentieren Grundschulkinder im Mathemathematikunterricht? Eine argumentationstheoretische Perspektive - How do primary level students argue in the mathematics classroom? Empirical analyses based on Toulmin’s theory of argumentation
Auteur: Fetzer, Marei
Verschenen in: Journal für Mathematik-Didaktik
Paginering: Jaargang 32 (2011) nr. 1 pagina's 27-51
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: Springer-Verlag, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland