Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Konstruktivistisches Lernen an Intentionalen Problemen (KLIP) — Theoretische und empirische Studie zu den Auswirkungen eines konstruktivistischen und computerorientierten Lernarrangements im Mathematikunterricht der Sekundarstufe II auf die Begriffsbildung und das Problemlöseverhalten
 
 
Titel: Konstruktivistisches Lernen an Intentionalen Problemen (KLIP) — Theoretische und empirische Studie zu den Auswirkungen eines konstruktivistischen und computerorientierten Lernarrangements im Mathematikunterricht der Sekundarstufe II auf die Begriffsbildung und das Problemlöseverhalten
Auteur: Hußmann, Stephan
Verschenen in: Journal für Mathematik-Didaktik
Paginering: Jaargang 23 (2002) nr. 1 pagina's 75-76
Jaar: 2002
Inhoud:
Uitgever: Springer-Verlag, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland