Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 4 gevonden artikelen
 
 
  Begriffsbildung im alltäglichen Mathematikunterricht — Darstellung und Vergleich zweier Theorieansätze zur Analyse von Verstehensprozessen
 
 
Titel: Begriffsbildung im alltäglichen Mathematikunterricht — Darstellung und Vergleich zweier Theorieansätze zur Analyse von Verstehensprozessen
Auteur: Maier, Hermann
Steinbring, Heinz
Verschenen in: Journal für Mathematik-Didaktik
Paginering: Jaargang 19 (1998) nr. 4 pagina's 292-329
Jaar: 1998
Inhoud:
Uitgever: Springer-Verlag, Berlin/Heidelberg
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 4 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland