Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Process-oriented inquiry—A constructivist approach to early childhood science education: Teaching teachers to do science
 
 
Titel: Process-oriented inquiry—A constructivist approach to early childhood science education: Teaching teachers to do science
Auteur: Martin, David Jerner
Jean-Sigur, Raynice
Schmidt, Emily
Verschenen in: Journal of elementary science education
Paginering: Jaargang 17 (2005) nr. 2 pagina's 13-26
Jaar: 2005
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland