Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
 
  The effects of explicit science reading instruction on selected grade 7 students' metacognition and comprehension of specific science text
 
 
Titel: The effects of explicit science reading instruction on selected grade 7 students' metacognition and comprehension of specific science text
Auteur: Spence, David J.
Yore, Larry D.
Williams, Richard L.
Verschenen in: Journal of elementary science education
Paginering: Jaargang 11 (1999) nr. 2 pagina's 15-30
Jaar: 1999
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland