Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 48 van 48 gevonden artikelen
 
 
  When bears are bearing number acquisition: An early mathematical intervention for kindergarten children
 
 
Titel: When bears are bearing number acquisition: An early mathematical intervention for kindergarten children
Auteur: Fayol, Michel
Darnon, Céline
Claracq, Ingrid
Jury, Mickaël
Verschenen in: European journal of psychology of education = Journal europeen de psychologie de l'éducation
Paginering: Jaargang 40 () nr. 1 pagina's xx
Jaar: 2025-01-21
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 48 van 48 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland