Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 24 gevonden artikelen
 
 
  Domain-specific motivation and self-assessment practice as mechanisms linking perceived need-supportive teaching to student achievement
 
 
Titel: Domain-specific motivation and self-assessment practice as mechanisms linking perceived need-supportive teaching to student achievement
Auteur: Mendoza, Norman B.
Yan, Zi
King, Ronnel B.
Verschenen in: European journal of psychology of education = Journal europeen de psychologie de l'éducation
Paginering: Jaargang 38 () nr. 2 pagina's 607-630
Jaar: 2022-05-19
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 24 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland