Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Is collaborative learners’ adoption of metacognitive regulation related to students’ content processing strategies and the level of transactivity in their peer discussions?
 
 
Titel: Is collaborative learners’ adoption of metacognitive regulation related to students’ content processing strategies and the level of transactivity in their peer discussions?
Auteur: Backer, Liesje De
Keer, Hilde Van
Valcke, Martin
Verschenen in: European journal of psychology of education = Journal europeen de psychologie de l'éducation
Paginering: Jaargang 32 (2016) nr. 4 pagina's 617-642
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland