Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Comparing problem-based learning students to students in a lecture-based curriculum: learning strategies and the relation with self-study time
 
 
Titel: Comparing problem-based learning students to students in a lecture-based curriculum: learning strategies and the relation with self-study time
Auteur: Wijnen, Marit
Loyens, Sofie M. M.
Smeets, Guus
Kroeze, Maarten
Molen, Henk van der
Verschenen in: European journal of psychology of education = Journal europeen de psychologie de l'éducation
Paginering: Jaargang 32 (2016) nr. 3 pagina's 431-447
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland