Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
 
  When teaching style matches students’ epistemic (in)dependence: The moderating effect of perceived epistemic gap
 
 
Titel: When teaching style matches students’ epistemic (in)dependence: The moderating effect of perceived epistemic gap
Auteur: Quiamzade, Alain
Mugny, Gabriel
Chatard, Armand
Verschenen in: European journal of psychology of education = Journal europeen de psychologie de l'éducation
Paginering: Jaargang 24 (2009) nr. 3 pagina's 361-371
Jaar: 2009
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland