Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 9 gevonden artikelen
 
 
  How can historical understanding best be assessed? Use of prediction tasks to assess how students understand the role of causal factors that produce historical events
 
 
Titel: How can historical understanding best be assessed? Use of prediction tasks to assess how students understand the role of causal factors that produce historical events
Auteur: Alonso-Tapia, Jesús
Villa, José Luis
Verschenen in: European journal of psychology of education = Journal europeen de psychologie de l'éducation
Paginering: Jaargang 14 (1999) nr. 3 pagina's 339-358
Jaar: 1999
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland