Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 26 van 32 gevonden artikelen
 
 
  Wie steht es mit der Ganztagsschule? Ein Forschungsreview mit sozialpädagogischer Kommentierung - What about the all-day school? A research review with a social pedagogical comment
 
 
Titel: Wie steht es mit der Ganztagsschule? Ein Forschungsreview mit sozialpädagogischer Kommentierung - What about the all-day school? A research review with a social pedagogical comment
Auteur: Sauerwein, Markus N.
Thieme, Nina
Chiapparini, Emanuela
Verschenen in: Soziale Passagen
Paginering: Jaargang 11 (2019) nr. 1 pagina's 81-97
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Springer Fachmedien Wiesbaden, Wiesbaden
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 26 van 32 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland