Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Are customer satisfaction measures equally applicable across research contexts, or do we need a more differentiated approach?
 
 
Titel: Are customer satisfaction measures equally applicable across research contexts, or do we need a more differentiated approach?
Auteur: Wirtz, Jochen
Chung, Lee Meng
Verschenen in: Der Markt
Paginering: Jaargang 37 (1998) nr. 2 pagina's 83-101
Jaar: 1998
Inhoud:
Uitgever: Springer-Verlag, Vienna
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 6 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland