Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
 
  The effects of a constructivist teaching approach on student academic achievement, self-concept, and learning strategies
 
 
Titel: The effects of a constructivist teaching approach on student academic achievement, self-concept, and learning strategies
Auteur: Kim, Jong Suk
Verschenen in: Asia Pacific education review
Paginering: Jaargang 6 () nr. 1 pagina's 7-19
Jaar: 2009-01-09
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland