Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 20 gevonden artikelen
 
 
  A journey towards teacher empowerment in differentiated instruction: implications for a sustainable teacher professional development model
 
 
Titel: A journey towards teacher empowerment in differentiated instruction: implications for a sustainable teacher professional development model
Auteur: Liang, Weijun
To, Jessica
Lo, Yuen Yi
Verschenen in: Asia Pacific education review
Paginering: Jaargang 26 () nr. 2 pagina's 445-457
Jaar: 2024-06-12
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 20 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland