Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 30 gevonden artikelen
 
 
  Effect of argumentation-based instruction on student achievement: a mixed-research synthesis
 
 
Titel: Effect of argumentation-based instruction on student achievement: a mixed-research synthesis
Auteur: Koçoğlu, Ayhan
Kanadlı, Sedat
Verschenen in: Asia Pacific education review
Paginering: Jaargang 25 () nr. 4 pagina's 1051-1081
Jaar: 2024-03-11
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 30 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland