Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 19 van 21 gevonden artikelen
 
 
  Utilization of differentiated instruction in K-12 classrooms: a systematic literature review (2000–2022)
 
 
Titel: Utilization of differentiated instruction in K-12 classrooms: a systematic literature review (2000–2022)
Auteur: Hu, Linlin
Verschenen in: Asia Pacific education review
Paginering: Jaargang 25 () nr. 2 pagina's 507-525
Jaar: 2024-02-15
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 19 van 21 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland