Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 12 gevonden artikelen
 
 
  An activity theory approach toward teacher professional development at scale (TPD@Scale): A case study of a teacher learning center in Indonesia
 
 
Titel: An activity theory approach toward teacher professional development at scale (TPD@Scale): A case study of a teacher learning center in Indonesia
Auteur: Lim, Cher Ping
Juliana,
Liang, Min
Verschenen in: Asia Pacific education review
Paginering: Jaargang 21 () nr. 4 pagina's 525-538
Jaar: 2020-11-19
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 12 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland