Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 16 gevonden artikelen
 
 
  A theoretical framework for integrating creativity development into curriculum: the case of a Korean engineering school
 
 
Titel: A theoretical framework for integrating creativity development into curriculum: the case of a Korean engineering school
Auteur: Lim, Cheolil
Lee, Jihyun
Lee, Sunhee
Verschenen in: Asia Pacific education review
Paginering: Jaargang 15 (2014) nr. 3 pagina's 427-442
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland