Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 17 gevonden artikelen
 
 
  Measuring perceived school support for inclusive education in Bangladesh: the development of a context-specific scale
 
 
Titel: Measuring perceived school support for inclusive education in Bangladesh: the development of a context-specific scale
Auteur: Ahmmed, Masud
Verschenen in: Asia Pacific education review
Paginering: Jaargang 14 (2013) nr. 3 pagina's 337-344
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland